حمل بار و اثاثیه از مشهد به عجب شیر با تخفیف آذربایجان شرقی
نوشته شده توسط : نتسان

باربری مشهد به عجب شیر در تمام ساعات شبانه روز آماده ارائه خدمات اسباب کشی و اثاث کشی از تمام محلات و خیابان ها و بلوارهای شهر مشهد به استان آذربایجان شرقی و شهرستان عجب شیر می باشد.

ناوگان حمل و نقل شهری و بین شهری مشهد به عجب شیر حدود یک دهه قبل به طور همزمان در مشهد و تهران با نام تجاری نتسان شروع به فعالیت نمود از آغاز فعالیت این باربری یکی از اهداف مهم که توسط مدیران ترسیم شد این بود که باید قیمت کرایه نرخنامه و تعرفه ارائه شده توسط این باربری زیر قیمت تمام شرکت های حمل و نقل در ایران و به طور خاص مشهد و تهران باشد.

اما باید بدانید که باربری مشهد به عجب شیر یکی از مجهزترین باربری های ایران می باشد که دارای تنوع بسیار گسترده از انواع خودروهای سبک و سنگین شهری و بین شهری می باشد از جمله نیسان – پیکان وانت – خاور مسقف – خاور روباز – کامیونت – کامیون – تریلی و ده چرخ .

عجب شیر یکی از شهرهای جنوبی استان آذربایجان شرقی و مرکز شهرستان عجب شیر است. ساکنان شهر عجب شیر به زبان ترکی آذربایجانی سخن گفته و اکثریت پیرو دین اسلام و مذهب شیعهٔ دوازده‌امامی هستند. مسلمانان علوی و ترکهای بهایی نیز در این شهرستان در اقلیت هستند.

آیا می خواهید کالای صنعتی به یکی از شهرهای استان آذربایجان شرقی ارسال نمایید؟ آیا می خواهید کالای پزشکی و یا کالای حساس الکترونیکی به این استان ارسال نمایید ؟ آیا می خواهید به یکی از شهرهای این استان حمل بار و اثاث کشی و اسباب کشی نمایید؟ حمل بار به این استان تخصص ماست قطعا باربری مشهد با نام تجاری نتسان هم از نظر ارزان بودن کرایه (قیمت - نرخنامه) و هم از نظر کیفیت و دقیق بودن در سرویس دهی بهترین گزینه برای شما همشهریان مشهدی می باشد.

بعضی از خدمات باربری مشهد به عجب شیر به شرح زیر می باشد:

1- باربری مشهد متعهد به حمل سریع اثاثیه منزل , اداری , محصولات , تولیدات کارخانه جات درون شهری و بین شهری از مبدا مشهد به تمام شهرهای ایران با 70% تخفیف و همچنین تخفیفات ویژه برای مشتریان در مراکز تجاری مانند بازار مبل و ... می باشد.

2-مجموعه بزرگ و عظیم باربری مشهد به عجب شیر با نام تجاری نتسان مفتخر هست اعلام نماید 7 روز هفته و به صورت 24 ساعت شبانه روز آماده سروریس دهی می باشد. سرویس های ارائه شده در هرساعت از شبانه روز نه تنها افزایش قیمت ندارد بلکه شامل تخفیفات نیز می باشد.

3- باربری مشهد به عجب شیر با افتخار اعلام آمادگی می نماید که کلیه بارهای بین شهری مشتریان خود را با صدور بارنامه معتبر به مقصد حمل نماید و آسودگی خاطر و اطمینان را برای همشهریان عزیز به ارمغان آورد. بارنامه معتبر به شما کمک میکند تا به صورت آنلاین بار خود را پیگیری نمایید.

4- از دیگر مشخصه های باربری مشهد به عجب شیر ایجاد بستر بیمه بار برای مشتریان مخصوصا مشتریان که تصمیم به حمل بار و اثاثیه خود از مبدا مشهد به سایر شهرستان ها را دارند می باشد. بیمه بار با حداقل قیمت میتواند آسودگی خاطر دوچندان را برای شما به ارمغان آورد.





:: برچسب‌ها: باربری مشهد،حمل بار مشهد،ارزانترین باربری مشهد،نیسان از مشهد به عجب شیر،حمل بار از مشهد به عجب شیر ,
:: بازدید از این مطلب : 236
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 بهمن 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: